Menu Zamknij

Zapytanie ofertowe na wykonanie remontu wagi przesypowej w Krupcu

Przedmiotem zamówienia są objęte niżej wymienione prace i zadania:
a) złożenie wagi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zdemontowana w elementach),
b) sprawdzenie łożysk, wymiana uszkodzonych w złożonej wadze,
c) wykonanie nowych ramion do mocowania siłowników oraz brakujących elementów do złożonej wagi,
d) ustawienie i regulacja,
e) zdemontowanie wagi zamontowanej istniejącej,
f) zamontowanie złożonej wagi w miejsce zdemontowanej,
g) uruchomienie wagi wspólnie z wykonawcą instalacji pneumatycznej i elektrycznej,
h) przygotowanie dla Zamawiającego dokumentacji powykonawczej.

Prace należy skoordynować z firmą wykonującą instalacje pneumatyczną i elektryczną.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia min. 36 miesięcznej gwarancji.

Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia, zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy/nazwy podwykonawców (o ile są już znani), w składanej ofercie.
b) Brak w ofercie informacji, o której mowa w lit. a powyżej, będzie uznany za zamiar samodzielnego wykonania zamówienia przez wykonawcę, który złożył ofertę.
c) Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia, wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Magazyn w Krupcu, 22-302 Siennica Nadolna.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 28.02.2025 r. Szczegółowy harmonogram prac zostanie uzgodniony po wyłonieniu wykonawcy, na co wykonawca wyraża zgodę.

Dokumenty do pobrania: